VEEBIPOE BRAMASOLE.EE (EDASPIDI VEEBIPOOD) OMANIK ON BRAMASOLE OÜ, REG. NR. 14537206, ASUKOHAGA LASNAMÄE TN. 4 A, TALLINN.

MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO

  1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud eurodes toodete juurde.
  3. Kauba kättetoimetamine toimub koostööpartnerite Smartpost, Lakilog OÜ vahendusel. 
  4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
  5. Tootefotod on illustratiivsed ja võivad näit. värvitooni võrra erineda tegelikust.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

  1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
  2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

MAKSETINGIMUSED

  1. www.bramasole.ee / Bramasole OÜ võtab kliendilt vastu tellitud / ostetud kaupade eest makseid Esto AS vahendusel. Võimalik on sooritada maksed järgnevate pangalinkide kaudu –Eesti: SwedbankSEBLuminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
    Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  2. ESTO järelmaksu pakkujaks on ESTO AS (reg. kood 14180709) 

KOHALETOIMETAMINE

  1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
  2. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. 
  3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Üle 100 € ostu puhul on saatmine Eesti piires tasuta.  Tellides Smartposti pakiautomaati 2.99, kuller Tallinna piirides 5.- 
  4. Kaubale on võimalik ise järele tulla esinduskauplustesse Tallinas ja Pärnus, tellitud kaup on pakitud ja jõuab esinduskauplusesse 2 tööpäeva jooksul. Kui kaup on valmis ja pakitud, saab koheselt järele tulla.
  5. Eesti sisesed, Läti ja Leedu saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 
  6. Tarneparneriteks on Itella Estonia OÜ ja  Eesti Post As ( Omniva  )

TAGANEMISÕIGUS

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
  2. Ostjal ei ole taganemise õigust hügieenitoodetele.
  3. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kauba tagasivõtmiseks on nõue, et pudelikork ei või olla avatud, pudelisilt ei või olla kahjustatud.
  5. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  6. Kauba tagastamiseks tuleb teavitada müüjat soovist kaup tagastada ja saata sooviavaldus e-posti aadressile info@bramasole.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  7. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  8. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  9. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale mitte hiljem, kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  10. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  11. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  12. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

  1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@bramasole.ee või helistada telefonil: +372 53 444 568
  3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

  1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@bramasole.ee või helistada telefonil: +372 53 444 568
  2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.